donderdag 25 augustus 2011

Schoolspulliess!

Japs, een post van mijn schoolspullies.
Ik heb lkkr nog vakantieee! (xP voor Belle xD)
Alles heb ik gekocht bij de V&D.
Sorry voor de slechte kwaliteit, mn mobiel doet kut.
En PhotoFiltre ook, dus draaien wou niet...

Fototjuuhs;
Kaftpapier

Sticker dingen, kan ff niet op de naam komen xD

Schriftiess

Agendaaa

Schriften, 1 voor wiskunde 1 voor nederlands

En da wast!

xxx

zondag 21 augustus 2011

Water marblingg!

Oke, ik had eigenlijk niet zoveel achter elkaar moeten posten, maar toch doe ik 't xD



Je hoeft niet zoveel nagellak te doen, je kan ook wat minder cirkeltjes doen,
en mij lukte t van geen meter, dus tis nogal moeilijk xD, en mijn resultaat post ik toch maar niet xD

xxx

Tutoriaaalll!

Okeey, dit is een tutorial, maar je moet de basisbegrippen van PhotoFiltre Studio X wel snappen, als je iets niet snapt, reageer maar met je vraag, dan beantwoord ik m hier met een reactie. 


We gaan dit maken:




















Dingen die je nodig hebt;
Plaatjess: x1x - x2x
Brushes: x1x - x2x - x3x - x4x 
Texture: x1x

Wat moet je doen?
Stap 1: Open een blad van 750 x 500 en vul hem met de kleur #E6575A
Stap 2: Plak plaatje 1 erin. Verklein hem. En gum de achtergrond eromheen weg.
Stap 3: Plak plaatje 2 erin. Klik 1x op contrast . En gum dan ook de achtergrond eromheen weg.
Stap 4: Plak de 1e 3 brushes erin op de plek waar jij ze wil hebben.
Wat ik nu heb is dit: -klik- 
Stap 5: Plak de texture erin en maak hem rood met dat kleurending bovenin. Zet m dan op screen, en op ongeveer 80%.
Stap 6: Kies een leukste }, en kopieer die dan, en plak m erin.
Dan je copyright erop en je bent klaar!
Dit was mn 1e tutorial, dus verwacht dr niet teveel van 
Hope you like it!

EINDRESULTAAATT!

Ben er weeerr!

Yaaay! Flore in the housee!
Ik ben weer terug van vakantieee!
Ergens in Noord-Holland, dus die vakantiefoto's die ik ga posten, zijn nieeet interessant, behalve die waar ik op sta, maar die laat ik lkkr niet zien :P
Okeeee... Belle's 'ik ben weer terug'-post was veel interessanter, maar ik weeeeet niks, en ik kijk nu de hele tijd op Belle's blog of daar iets leuks op staat wat ik kan postenn...
Weeetjeee, alles wat ik typ of sms ofzo is ONZINNN! Echt waar, zelfs de kaartjes die ik stuur zijn onzinnn.
Maarja, ik typ wel ff een lijstje wat ik nog moet posteeennn...

  • Vakantiefoto's
  • Creacentrum verslagg (iets lolligs)
  • Rondleiding door mn ontwerpstudio xD, op zolder met heel veel TOPMODEL spullies
  • Shoplog van de supermarkt xD, heb toch niks beters te doen :P
  • Foto van mijn zelfgemaakte shirtje, en uitleg hoe je dat kunt doen
  • Leuk filmpje over water marbling ofzo, en mijn mislukte resultaat
  • Photofiltre tutorial (komt zo)
xxx Flore

maandag 11 juli 2011

Shoplog!

Japs, een shoplog, eigenlijk zou ik niet gaan shoppen, maar we kwamen toch langs de DA xD
Ik heb 2 dingen gekocht, nouja, eigenlijk 4, maar dat leg ik zo wel uit.

Foto's;
Oogschaduw donkergrijs/lichtgrijs.

Open.

Oogschaduw deel van mn connected ding ofzo.
Dat zit zo: Je kan 2 dingen kiezen, bijv. oogschaduw en mascara,
en die  klik je dan vast met een 'connector'.

Mascara deel.

Connector

Bij elkaar.

Open, owja, let niet op het tekstje 'Oogschaduw' bovenin,
ik had ze verkeerd om neergezet xD

Op mn oog, je ziet dr weinig van, iknow.
Dat was m'n shoplog!

Voor mensjes die het niet snappen, zoals BELLE xD, dat connector ding is 1 ding, maar heeft 3 delennn!! xD

xxx


vrijdag 8 juli 2011

Schriftje versieren!

Japs, kijk m aar naar het filmpje.



Srry, die sjablonen kan ik niet op de site krijgen, mn mobiel is half kapot, afbeeldingen krijg ik niet meer op de computer, filmpjes wel.

xxx

donderdag 7 juli 2011

Bijzondere muziek.

Hee!
Onder wisknudde liet die vent en filmpje zien, echt geniaaal.

Plaats maar een reactie als je dr een liedje uit herkend, ik herkende deze;

  • Mario;  rond 1:30
  • Bad romance;  rond 2:05
Superknap, ook zelfgemaakt dat ding waar hij op speelt.

xxx

dinsdag 5 juli 2011

Sportdag

Jep.
Ik had vandaag sportdag, vanochtend moesten we verzamelen bij een plas.
Daar gingen we op het strand allerlei spelletjes doen, en ook half in het water.
Je kon punten krijgen enzo, erg gezeik, en de winnaar kreeg een grote opblaasbal xD
De spelletjes waren bijv. zandkasteel bouwen xD, buikschuiven, en nog meer domme dingen.
Daarna hadden we een uur pauze, in dat uur moesten we omkleden, naar school fietsen en eten.
We gingen op school een sport doen, je kon kiezen uit;

  • Basketbal.
  • Softbal.
  • Handbal.
  • Badminton.
  • Tafeltennis.
Ik zat bij handbal, yay, -.-'
Echt vreselijk, maar gelukkig was ik lekker vaak wissel xP.
Maar het leukste van de sportdag, was het ZWEMMENN...
In die plas xD, deden we in tussen die spelletjes door.

maandag 4 juli 2011

Outfitt.

Jeah.
Vandaag laat ik een paar foto's zien, van een outfit die ik heb gemaakt met een zwart hemdje, een zwarte broek, en verder nog dingen die ik zelf heb gemaakt. De armband, de knip en het sjaaltje heb ik zelf gemaakt.
Daarvan komen later nog filmpjes.


Foto's;
Stoffen armband.

De armband.

Oorbellen die ik toen in had.

M'n hemdje en sjaaltje.

Knip.



woensdag 29 juni 2011

Welcomee

Hee!
Jep, een nieuwe blog, Splashes!
Een veel leukere, en kortere naam!
Nu ga ik weer lekker veel posten (a')

xoxo' Flore