donderdag 25 augustus 2011

Schoolspulliess!

Japs, een post van mijn schoolspullies.
Ik heb lkkr nog vakantieee! (xP voor Belle xD)
Alles heb ik gekocht bij de V&D.
Sorry voor de slechte kwaliteit, mn mobiel doet kut.
En PhotoFiltre ook, dus draaien wou niet...

Fototjuuhs;
Kaftpapier

Sticker dingen, kan ff niet op de naam komen xD

Schriftiess

Agendaaa

Schriften, 1 voor wiskunde 1 voor nederlands

En da wast!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten