Japs, een shoplog, eigenlijk zou ik niet gaan shoppen, maar we kwamen toch langs de DA xD
Ik heb 2 dingen gekocht, nouja, eigenlijk 4, maar dat leg ik zo wel uit.
Foto's;
 |
| Oogschaduw donkergrijs/lichtgrijs. |
 |
| Open. |
 |
Oogschaduw deel van mn connected ding ofzo.
Dat zit zo: Je kan 2 dingen kiezen, bijv. oogschaduw en mascara,
en die klik je dan vast met een 'connector'. |
 |
| Mascara deel. |
 |
| Connector |
 |
| Bij elkaar. |
 |
Open, owja, let niet op het tekstje 'Oogschaduw' bovenin,
ik had ze verkeerd om neergezet xD |
 |
| Op mn oog, je ziet dr weinig van, iknow. |
Dat was m'n shoplog!
Voor mensjes die het niet snappen, zoals BELLE xD, dat connector ding is 1 ding, maar heeft 3 delennn!! xD
wart een leuke dingetjes,
BeantwoordenVerwijderenxx
(volgen?)