maandag 11 juli 2011

Shoplog!

Japs, een shoplog, eigenlijk zou ik niet gaan shoppen, maar we kwamen toch langs de DA xD
Ik heb 2 dingen gekocht, nouja, eigenlijk 4, maar dat leg ik zo wel uit.

Foto's;
Oogschaduw donkergrijs/lichtgrijs.

Open.

Oogschaduw deel van mn connected ding ofzo.
Dat zit zo: Je kan 2 dingen kiezen, bijv. oogschaduw en mascara,
en die  klik je dan vast met een 'connector'.

Mascara deel.

Connector

Bij elkaar.

Open, owja, let niet op het tekstje 'Oogschaduw' bovenin,
ik had ze verkeerd om neergezet xD

Op mn oog, je ziet dr weinig van, iknow.
Dat was m'n shoplog!

Voor mensjes die het niet snappen, zoals BELLE xD, dat connector ding is 1 ding, maar heeft 3 delennn!! xD

xxx


1 opmerking: