Yaaay! Flore in the housee!
Ik ben weer terug van vakantieee!
Ergens in Noord-Holland, dus die vakantiefoto's die ik ga posten, zijn nieeet interessant, behalve die waar ik op sta, maar die laat ik lkkr niet zien :P
Okeeee... Belle's 'ik ben weer terug'-post was veel interessanter, maar ik weeeeet niks, en ik kijk nu de hele tijd op Belle's blog of daar iets leuks op staat wat ik kan postenn...
Weeetjeee, alles wat ik typ of sms ofzo is ONZINNN! Echt waar, zelfs de kaartjes die ik stuur zijn onzinnn.
Maarja, ik typ wel ff een lijstje wat ik nog moet posteeennn...
- Vakantiefoto's
- Creacentrum verslagg (iets lolligs)
- Rondleiding door mn ontwerpstudio xD, op zolder met heel veel TOPMODEL spullies
- Shoplog van de supermarkt xD, heb toch niks beters te doen :P
- Foto van mijn zelfgemaakte shirtje, en uitleg hoe je dat kunt doen
- Leuk filmpje over water marbling ofzo, en mijn mislukte resultaat
- Photofiltre tutorial (komt zo)
xxx Flore