Oke, ik had eigenlijk niet zoveel achter elkaar moeten posten, maar toch doe ik 't xD
Je hoeft niet zoveel nagellak te doen, je kan ook wat minder cirkeltjes doen,
en mij lukte t van geen meter, dus tis nogal moeilijk xD, en mijn resultaat post ik toch maar niet xD
xxx
Geen opmerkingen:
Een reactie posten