Ik had vandaag sportdag, vanochtend moesten we verzamelen bij een plas.
Daar gingen we op het strand allerlei spelletjes doen, en ook half in het water.
Je kon punten krijgen enzo, erg gezeik, en de winnaar kreeg een grote opblaasbal xD
De spelletjes waren bijv. zandkasteel bouwen xD, buikschuiven, en nog meer domme dingen.
Daarna hadden we een uur pauze, in dat uur moesten we omkleden, naar school fietsen en eten.
We gingen op school een sport doen, je kon kiezen uit;
- Basketbal.
- Softbal.
- Handbal.
- Badminton.
- Tafeltennis.
Ik zat bij handbal, yay, -.-'
Echt vreselijk, maar gelukkig was ik lekker vaak wissel xP.
Maar het leukste van de sportdag, was het ZWEMMENN...
In die plas xD, deden we in tussen die spelletjes door.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten