maandag 11 juli 2011

Shoplog!

Japs, een shoplog, eigenlijk zou ik niet gaan shoppen, maar we kwamen toch langs de DA xD
Ik heb 2 dingen gekocht, nouja, eigenlijk 4, maar dat leg ik zo wel uit.

Foto's;
Oogschaduw donkergrijs/lichtgrijs.

Open.

Oogschaduw deel van mn connected ding ofzo.
Dat zit zo: Je kan 2 dingen kiezen, bijv. oogschaduw en mascara,
en die  klik je dan vast met een 'connector'.

Mascara deel.

Connector

Bij elkaar.

Open, owja, let niet op het tekstje 'Oogschaduw' bovenin,
ik had ze verkeerd om neergezet xD

Op mn oog, je ziet dr weinig van, iknow.
Dat was m'n shoplog!

Voor mensjes die het niet snappen, zoals BELLE xD, dat connector ding is 1 ding, maar heeft 3 delennn!! xD

xxx


vrijdag 8 juli 2011

Schriftje versieren!

Japs, kijk m aar naar het filmpje.



Srry, die sjablonen kan ik niet op de site krijgen, mn mobiel is half kapot, afbeeldingen krijg ik niet meer op de computer, filmpjes wel.

xxx

donderdag 7 juli 2011

Bijzondere muziek.

Hee!
Onder wisknudde liet die vent en filmpje zien, echt geniaaal.

Plaats maar een reactie als je dr een liedje uit herkend, ik herkende deze;

  • Mario;  rond 1:30
  • Bad romance;  rond 2:05
Superknap, ook zelfgemaakt dat ding waar hij op speelt.

xxx

dinsdag 5 juli 2011

Sportdag

Jep.
Ik had vandaag sportdag, vanochtend moesten we verzamelen bij een plas.
Daar gingen we op het strand allerlei spelletjes doen, en ook half in het water.
Je kon punten krijgen enzo, erg gezeik, en de winnaar kreeg een grote opblaasbal xD
De spelletjes waren bijv. zandkasteel bouwen xD, buikschuiven, en nog meer domme dingen.
Daarna hadden we een uur pauze, in dat uur moesten we omkleden, naar school fietsen en eten.
We gingen op school een sport doen, je kon kiezen uit;

  • Basketbal.
  • Softbal.
  • Handbal.
  • Badminton.
  • Tafeltennis.
Ik zat bij handbal, yay, -.-'
Echt vreselijk, maar gelukkig was ik lekker vaak wissel xP.
Maar het leukste van de sportdag, was het ZWEMMENN...
In die plas xD, deden we in tussen die spelletjes door.

maandag 4 juli 2011

Outfitt.

Jeah.
Vandaag laat ik een paar foto's zien, van een outfit die ik heb gemaakt met een zwart hemdje, een zwarte broek, en verder nog dingen die ik zelf heb gemaakt. De armband, de knip en het sjaaltje heb ik zelf gemaakt.
Daarvan komen later nog filmpjes.


Foto's;
Stoffen armband.

De armband.

Oorbellen die ik toen in had.

M'n hemdje en sjaaltje.

Knip.