Vandaag laat ik een paar foto's zien, van een outfit die ik heb gemaakt met een zwart hemdje, een zwarte broek, en verder nog dingen die ik zelf heb gemaakt. De armband, de knip en het sjaaltje heb ik zelf gemaakt.
Daarvan komen later nog filmpjes.
Foto's;
![]() |
| Stoffen armband. |
![]() |
| De armband. |
![]() |
| Oorbellen die ik toen in had. |
![]() |
| M'n hemdje en sjaaltje. |
![]() |
| Knip. |





die armband en dat klipje zijn echt lovely <3.
BeantwoordenVerwijderende rest van je look natuurlijk ook ;).
x